7 maanden - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu 7 maanden - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu

7 maanden

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Samantha

18 September 2014 | Verenigde Staten, Katy

Hello :)
It is already a long time ago that I wrote something, so I will tell something about the last 4 months. Just kidding, ga het gewoon in het nederlands doen hoor:)

De afgelopen maanden is er veel veranderd en heb ik veel dingen gedaan.
In juni ben ik 5 dagen naar Miami geweest, waar ik graag nog een keer naar terug zou willen. Lekker heel de dag op het strand liggen,relaxen.
Op 4 juli werd eindelijk de kleine geboren "James". Hier is 4 juli een "feestdag" Independence day. Echt een schatje. De eerst paar weken zijn natuurlijk zwaar met een pasgeboren baby. Althans, voor mij niet echt, ik hoefde alleen voor Charles te zorgen.

In Juli heb ik een aantal feestjes gehad en veel plezier gehad met vrienden. Ook ben ik een zaterdag en zondag naar Austin geweest met Hanna, Darren en Rico. We hebben tubing gedaan, in een band rond gedreven in een rivier, we zijn uitgeweest in een club en de volgende dag hadden we een boot gehuurd en hebben we heerlijk gevaren voor een paar uur, wat natuurlijk super was.
In Augustus heb ik mijn certificaat voor school gehaald " American History and Literature" , waar ik natuurlijk super blij mee ben, ik heb al mijn 6 credits al binnen. En dat betekent dus ook dat je je jaar kan verlengen, als je wilt. Ik had al besloten dat ik 6 maanden langer zou blijven. Al mis ik mijn familie en vrienden wel heel erg. En ook kan ik begrijpen dat mn vriendinnetjes het niet zo leuk vinden!
In augustus ben ik ook naar een rave party geweest op het strand in Galveston wat echt super was. Eind Augustus hebben we DC bezocht, we hebben de dagen doorgebracht bij Pam haar ouders. We hebben het Aquarium in Baltimore bezocht,het witte huis gezien en een aantal andere dingen in DC. Ook ben ik een dagje naar Six Flags geweest, wat natuurlijk super leuk was.
We zitten al weer in september en dat betekent dat ik al weer 7 maanden weg ben.
Charles is al 21 maanden, zit op school, 2 ochtenden in de week. Op dit moment is hij heel erg geobsedeerd met mij. Maarja elk kind heeft zo zijn periode haha. Ik zie hem heel erg veranderen, en dat is super leuk! Hij begint nu een beetje te praten. Ook leer ik hem Nederlands, en sommige worden kan hij al zeggen. Al begrijpt hij al wel heel veel als ik in het Nederlands praat. Super leuk.
Volgende maand Oktober, eindelijk mijn moeder,broertje en opa en oma weer zien na 8 maanden. De maand van Halloween, trick and treats, langs de deuren met het kleintje.
Natuurlijk ook ik heb mijn tegenslagen, maar ik probeer mij er door heen te slaan, ook wil ik mijn ouders bedanken voor het steunen! En mn lieve vriendinnen! ❤️
Ik kijk uit naar alle leuke dingen die nog gaan komen en dan is het zo Augustus.
Ik ga lekker mijn bedje in. Goodnight.

Love, Sam

  • 18 September 2014 - 08:36

    Wina Van Den Nieuwendijk :

    Nou Samantha leuk verslag van je, leuk om zo op de hoogte te blijven hoe jij je daar zo door heen worsteld!!!!!! alles wat ik zie doe je stralend hoor. ga zo door en wat een rijke ervaring voor je zeg.... Je bent een kanjer Gr. Wina

  • 18 September 2014 - 21:37

    Sandra Dullaart:

    t meeste wist ik al ,maar ook voor jouw zelf is dit reisverslag ,dadelijk superleuk om terig te lezen!heel veel dingen vergeet je ,leuke ,maar ook mindere enja diep ,diep respect voor jouw kanjer...voor jouw lef,doorzettingsvermogen,om deze uitdaging ""aupair in t buitenland""aan te gaan......
    maar vergeet niet ,zoals jij mensen hier in nederland mist....zo missen zij jouw{ok ik n brok in me strot nu}geniet /werkze enja heerlijk dadelijk weer je mama ,oma opa en je broer om je heen!! dikke x uit Hoogvliet

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Katy

Au pair in America

Een geweldige kans en een hele ervaring!

Recente Reisverslagen:

16 December 2014

Bijna 10 maanden

18 September 2014

7 maanden

01 Juni 2014

3 maanden

01 April 2014

5 weken

15 Maart 2014

Eerste 2 weken
Samantha

Au pair in America!

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 4342

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 24 Februari 2015

Au pair in America

02 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: