3 maanden - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu 3 maanden - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu

3 maanden

Door: Samantha van Noord

Blijf op de hoogte en volg Samantha

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Katy

Hey,
Hier weer een verhaal van mij.
Ik ben nu iets langer dan 3 maanden hier en het gaat super goed!
C is alweer 18 maanden vandaag en over 4 weken verwachten we de volgende:).
In het weekend ga ik vaak naar het zwembad als het weer goed is. Ik ben nu aan het sparen voor mijn vakantie naar Miami over 3 weken.
Vorig weekend ben ik zaterdag met Mihaela naar Austin geweest. Ik had een nachtje in een hotel gekregen van P en M. We zijn aan de eind van de middag naar een lake gegaan met een paar mensen die ik al eerder had leren kennen. Het was erg mooi om te zien, toen we wat wilde gaan eten zou het een uur duren dus hadden we maar besloten om ergens wat te halen. In het hotel wat wijn gedronken en de volgende dag ontbeten en de bus terug genomen naar Katy. Ik was erg moe dus ben naar het zwembad gegaan en daar nog even gerelaxt. De volgende dag even naar de mall en uiteten geweest.
Het blijft lastig dat je bepaalde mensen niet om je heen hebt maar daar moet ik de komende 9 maanden of meer nog mee leven. Woensdag heb ik mijn rij examen, ik hoop dat ik het haal,zodat ik ook soms naar Houston kan rijden.
C word steeds groter en het is leuk dat je een kind zo kan zien groeien in zijn doen en laten.
Ik ben er ook al over na aan het denken om langer te blijven tot de nieuwe baby 1 word, het lijkt mij leuk om mee te maken, omdat ik al vanaf de geboorte met haar/hem ben.

Ik had veel verwachtingen toen ik hier kwam qua vrienden, maar ik ben nu blij met de mensen die wel om mij geven en mij nog de aandacht geven die ze mij altijd al gaven, en van de rest blijkt dat ze allemaal nep zijn:)
Ook heb ik hier mensen gevonden waar ik mijn tijd zeker mee door ga brengen!:)

Ik ga nog even mijn huiswerk doen, want dat moet ook gebeuren:(

Love my family

x Sam

  • 01 Juni 2014 - 21:43

    Terrence:

    Cute

  • 01 Juni 2014 - 21:54

    Marloes:

    Super leuk om jou verhalen te lezen!! Lekker genieten van deze prachtige ervaring!! ( best btje jaloers) haha en van echte vrienden heb je er altijd maar een paar of je nou aan de andere kant van de wereld zit of half uurtje verderop gaat wonen!! Suc6 met je rij examen!! En als je over jaartje weer terug bent in nl kunnen we weer potje kickboksen!!

    X

  • 01 Juni 2014 - 23:16

    Cisca:

    Hey meis...fijn dat je het zo naar je zin hebt daar in dat verre Amerika!!Ik feniet van je fotoos en verhalen dusmop,top dat FB eris!! Heel veel liefs van mij en Con.dag lieve Sam een hele dikke kus xxxx

  • 01 Juni 2014 - 23:22

    Sandra Dullaart:

    hoi schatje...
    Ik ben wel geen familie (meer)
    Maar je weet t he.uit t oog .nooit uit t hart
    Vandaag was er de ladiesrun en kwam jouw lieve ma langs!
    Meissie.wat t trotse ma heb jij!
    Lees je verhalen graag en weet dat jij hierheen ging als n jonge meid
    Dadelijk terug komt .als n mooie jonge vrouw .met tassen vol spullen.en bakken vol levenservaring! Hihihi
    Ook ik ben supertrots op jouw .en vergeet niet
    Echtte vrienden.blijven trouw.....dichtbij of veraf
    Dikke kus vanuit Hoogvliet


  • 01 Juni 2014 - 23:54

    Frederieke:

    Hoi Samantha,
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt daar. Ik lees je berichtjes op FB en je reisverslagen altijd. Echt een super mooie en fantastisch ervaring die niemand je meer kan afnemen. Je doet het super en ik geef je groot gelijk om nog een tijdje erachter aan te plakken. Je weet nooit of je nog zo'n kans ooit weer krijgt. Geniet er nu van. Xx

  • 02 Juni 2014 - 08:40

    Astrid Boon:

    Lieve Sam,

    Tjonge jonge watben ik trots op jou zeg! Gewoon maar "even"je rijbewijs halen in Houston alles in het Engels zal duimen dat je het gaat halen!!!
    Het is ook zo leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt, dat je er over na denkt nog wat langer te blijven.
    Ik vind je een toppertje je doet het toch maar even.

    We gaan gauw even face timen met de kinderen. Ik stuur je een app.

    Veel liefs en een dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Katy

Au pair in America

Een geweldige kans en een hele ervaring!

Recente Reisverslagen:

16 December 2014

Bijna 10 maanden

18 September 2014

7 maanden

01 Juni 2014

3 maanden

01 April 2014

5 weken

15 Maart 2014

Eerste 2 weken
Samantha

Au pair in America!

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 4328

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 24 Februari 2015

Au pair in America

02 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: