5 weken - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu 5 weken - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu

5 weken

Door: Samantha van Noord

Blijf op de hoogte en volg Samantha

01 April 2014 | Verenigde Staten, Katy

Hallo allemaal,
Hier weer even een berichtje van mij.
Ik ben nu voor 5 weken in de USA en de tijd is voorbij gevlogen kan ik je zeggen. De dagen verlopen goed en het zorgen voor C gaat goed, wel is het zwaarder dan ik dacht haha. Een kindje van 16 maanden vraagt veel aandacht en energie van je. Wel merk ik dat hij veel leert en ook steeds meer groeit in het uitvoeren van dingen. Nog 3 maanden te gaan en dan komt er een nieuw wondertje bij.

Ik/we zijn vanaf donderdag tot maandag naar Seattle geweest, naar de familie van M. We vlogen donderdag eind van de middag en kwamen pas laat aan in Seattle ( Redmond), het was 4,5 uur vliegen en het was daar 2 uur eerder dan in Houston. We sliepen in een hotel en vrijdagochtend zijn we naar M zijn ouders gereden ( die wisten niet dat we zouden komen, want z'n moeder was zondag jarig, dus het was een verassing). We hadden C voor de deur gezet met een tekening die ik met hem had gemaakt " Happy Birthday Grandma" zijn opa deed open en herkende C helemaal niet omdat hij hem voor het laatst had gezien toen C 6 maanden was haha. We hebben daar even een ochtendje gezeten en zijn daarna terug gegaan naar het hotel. Ik heb nog even geslapen, want ik voelde mij die dag niet zo lekker. In de avond zijn we naar M zijn broer(E) gegaan, we hebben daar gegeten met zijn vrouw (R) kinderen, broer vrouw en zus man van R. Het was erg gezellig om die te leren kennen. Zaterdag zijn we buiten de deur gaan ontbijten en in de middag naar Seattle gegaan, het was jammer dat het regende dus we hebben ergens geluncht en even de lokale markt bekeken. In de avond zijn we bij M zijn ouders gaan eten met E,R kids. Zondag zijn we bij zijn ouders gaan ontbijten en toen we terug in het hotel waren zijn M en ik naar een plek gegaan met allemaal wijn proeverijen.We hebben eerst 2 samen gedaan, en daarna hadden we afgesproken met een oude schoolvriend bij een whiskey proeverij " bah" wat is dat vies zeg haha. Na de whiskey proeverij zijn we nog naar 2 andere wijn proeverijen geweest en het was erg leuk om te doen! ( En er is geen 1 keer om mijn ID gevraagd, dus snap eigenlijk niet waarom mensen altijd zeggen dat ik er "zo" jong uitzie). Na de proeverij hebben we P en C opgehaald bij het hotel en zijn we doorgereden naar de opa en oma van M, we hebben daar pizza en ijs als lunch gegeten. We zijn daarna gelijk door gegaan naar E R en hebben daar weer gegeten met M zijn ouders en zijn andere broer(J), dezelfde mensen als vrijdag en een paar andere mensen die ik niet kende haha. We hebben nog even gepraat en zijn daarna terug gegaan naar het hotel, we moesten vroeg opstaan, omdat we om half 10 op het vliegveld moesten zijn.

Ik heb een super leuk weekend gehad. En het was leuk om iedereen te ontmoeten, toen ik weg ging werd er vertelt " welkom in de familie" super leuk om te horen natuurlijk. Ik merk dat de band elke dag sterker word, en dat moet ook wel, want je leeft samen in een huis.
Deze vrijdag komt de zus van P.
P vertelde mij net dat ze zondag met haar zus een massage spa gaat, ze vertelde dat ze mij mee wilt nemen omdat toen M in London zat, ik haar zo goed heb geholpen thuis. Super lief!
Daarna hebben we een picknick met andere au pairs families, dus dan ontmoet ik ook gelijk andere au pairs die ik nog niet ken.

Ik zal binnenkort ook wel uitgaan met andere au pairs waar ik heel veel zin in heb. We hebben een club waar je geen 21 hoeft te zijn, maar waar ze wel alcohol schenken aan mensen 21 en laat Miheala dat nou net zijn haha. En ze heeft ook iemand ontmoet in een telefoon winkel die ons in een club van 21 kan laten komen.
Ik denk eigenlijk dat de maanden snel gaan, en aangezien ik veel op de planning heb,zal dat geen probleem worden!

xoxo

  • 01 April 2014 - 07:03

    Sandra Dullaart:

    Heerlijk om te lezen.hoe deze familie.jouw overal bij betrekt.e fat je t ook echt naar je zin hebt!!
    Dagen vliegen voorbij.en gelukkig Sam.dat er toch legaal kan worden gestapt!!! Hihihi
    Partyannimal! Hahaha ...me skype doet t nog steeds rot.maar dat komt goed kanjer!
    I am looking forward.to read your next "" story""!!!
    A lotts off kisses .from me.Sandra hihihi.jaaa ik pas me wel aan hoor lieverd...xxxx

  • 01 April 2014 - 12:24

    Astrid Boon :

    Lieve Sam,

    Wat heerlijk te lezen dat je het zo Naar je zin hebt.
    Ik vind het erg leuk en gezellig te lezen wat je allemaal meemaakt. Door dat je het zo naar je zin hebt gaat de tijd ook snel,wathartstikke fijn is.
    We moeten even appen wanneer we op FaceTime kunnen is leuk ook voor de kinderen.
    Nou lieverd dikke kus vsn ons en tot snel.

    Xxxx

  • 01 April 2014 - 12:24

    Astrid Boon :

    Lieve Sam,

    Wat heerlijk te lezen dat je het zo Naar je zin hebt.
    Ik vind het erg leuk en gezellig te lezen wat je allemaal meemaakt. Door dat je het zo naar je zin hebt gaat de tijd ook snel,wathartstikke fijn is.
    We moeten even appen wanneer we op FaceTime kunnen is leuk ook voor de kinderen.
    Nou lieverd dikke kus vsn ons en tot snel.

    Xxxx

  • 06 April 2014 - 16:18

    Arjan En Colinda:

    Hey Samantha,
    Leuk, hoor om te lezen wat je allemaal meemaakt! Volgens mij spreek je straks vloeiend Engels! Geweldig om zoveel mensen te leren kennen.
    Genietse daar!!
    XXX

  • 10 April 2014 - 11:48

    Adavdende :

    Hoi Samantha , het is gelukt zoals je ziet .he leuk dat het allemaal zo gezellig gaat en je hebt het wel getroffen met zulke leuke mensen . Dat hoor je wel eens anders . Maar goed ik vind het leuk om zo je verslagen te lezen ,en ja als je zoveel om handen hebt vliegt de tijd .leuk vooruitzicht om straks met meer au pair meiden te gaan stappen .geniet lekker van deze tijd Gr Ada

  • 28 Mei 2014 - 21:41

    Wina Van Den Nieuwendijk:

    Hoi Samantha wat een mooie verslagen van je belevenissen daar en je leuke foto's,
    fijn dat je ons zo laat meegenieten van al dat mooi's daar.
    Het gaat je geloof ik allemaal goed af, je straald met alles en je ziet er super gelukkig uit meissie.
    Veel plezier en geluk in je verdere tijd daar en het allerbeste met je.
    Vanuit Hellevoet voor jou een lieve Groet . WINA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Katy

Au pair in America

Een geweldige kans en een hele ervaring!

Recente Reisverslagen:

16 December 2014

Bijna 10 maanden

18 September 2014

7 maanden

01 Juni 2014

3 maanden

01 April 2014

5 weken

15 Maart 2014

Eerste 2 weken
Samantha

Au pair in America!

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 4325

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 24 Februari 2015

Au pair in America

02 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: