Eerste 2 weken - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu Eerste 2 weken - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu

Eerste 2 weken

Door: Samantha van Noord

Blijf op de hoogte en volg Samantha

15 Maart 2014 | Verenigde Staten, Katy

Hallo allemaal,
Hier weer een verhaal van mij. Mijn eerste 2 weken bij mijn Host Family zijn nu voorbij. Ik zorg van maandag t/m vrijdag voor C en het gaat erg goed! We spelen veel buiten of wandelen door de buurt met zijn wagen, wat hij helemaal geweldig vind. Dan stoppen we weer bij een speeltuin en spelen we daar. Elke woensdag en donderdag ochtend is er Story Time in de libary, daar word voor een groep toddlers elke week een ander thema gehouden en daar lezen ze dan 3 boeken over voor, ook zingen ze liedjes, met veel singalen erin zodat de kinderen die leren te gebruiken. Ik denk dat dit erg goed is voor de kleintjes. C slaapt tussen de middag tussen 12.30 en 15/15.30, zo dat is dus best lang. In die tijd heb ik vrij en kan ik dus contact hebben met familie/vrienden en sporten of andere dingen doen. Ook willen ze graag dat ik C,nederlands leer,dus dat is erg leuk. Het weekend van 28 maart gaan we naar Seattle, naar de ouders van M. Ik ben gevraagd mee te gaan en het lijkt mij erg leuk om een ander deel van America te zien!Dat weekend is er al weer een maand om, ik merk wel dat de tijd heel erg snel gaat hier! Vandaag was ik vrij,dus ben ik even naar de Mall geweest en weer even geshopt hihi! Morgen ga ik uiteten met een andere Au Pair die ook in Katy woont, dus dat is wel gezellig!

Ik mis mijn familie/vrienden wel, maar heb gelukkig nog geen heimwee.
Wel denk ik dat ik er hier achter ga komen wie echte vrienden zijn en wie niet en wie wel en wie niet interesse in mij toont!
En ook ik zelf zal hier heel anders van terug komen ( positief!)

• 15 Maart 2014 - 07:55

Astrid Boon:

Lieve schat,

wat een prachtige ervaring is dit toch he, 1 groot avontuur! Geniet maar lekker van deze tijd, voor je het weet zit je weer hier aan het strand.. :)

Liefs en de groeten van ons en de kinderen.

• 15 Maart 2014 - 08:01

Sandra Dullaart:

Lieve kanjer.Seattle!! Wow.jij komt nog eens ergens he?
    Met n binnenlandse vlucht ofzo? Ik denk persoonlijk.dat
    Jij t met jouw "" gastgezin"" erg heb getroffen!
    En missen v mensen/eigen vertrouwde omgeving.das toch logisch
    Schat.maar thanks got .there is Skype.enz enz hahaha

Jouw ma .heeft jouw .n jonge meid naar Schiphol gebracht.
    Maar ze krjjgt dadelijk n miss Samantha .n jonge vrouw.vol levenservaring terug
    En deze mooie ervaringen.pakt niemand jouw ooit af!!

Veel plezier verder kanjer en ik lees al jouw belevenissen.met n.lach!!

Xxx Sandra

• 15 Maart 2014 - 20:12

Cisca:

hey mop,ow ik ga denk ik een beetje jaloers op je worden hoor! Tis toch geweldig wat je allemaal doet? een ervaring waar menig geen jaloers op is,{zoals ik)..hihi.Fijn dat je toch ook wat vrije tijd hebt om ja wat je zegt lekker met je familie en vrienden aan de andere kant van de wereld te chatten,posten of skypen,heerlijk mop! Nou blijf genieten en ik hou je in de gaten,heel veel liefs,Cis en Con xxxxx

• 15 Maart 2014 - 21:32

Edith:

Hee Samantha, Wat leuk dat het zo goed gaat. Het engels is ook geen probleem geloof ik.
    Ik vind het wel stoer allemaal hoor, zo in je eentje. Het is wel een onwijze ervaring die kan niemand je meer afpakken. Heel veel plezier en geniet ervan. Lieve groeten