Vrijdag tot Zondag in Katy - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu Vrijdag tot Zondag in Katy - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu

Vrijdag tot Zondag in Katy

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Samantha

03 Maart 2014 | Verenigde Staten, Katy

Vrijdag werd ik best vroeg wakker, omdat het een andere plek was en alles was nieuw. Ik heb rustig gedouched en mijzelf aangkleed en op gemaakt. Ik ben toen naar beneden gegaan, en er werden pancackes voor me gebakken, heerlijk ontbijt haha. We hebben een beetje gekletst en in de middag zijn we naar Houston gegaan. We hebben daar geluncht met een vriendin van mijn host mam. We zijn met z'n 5e wat gaan eten bij eenMexiaans restaurantje, het was erg lekker en gezellig. Terug in Katy zijn we naar buiten gegaan, ze heeft me een beetje de buurt laten zien en alle speeltuinen. We hebben gegeten en nog wat gepraat. Ook heb ik een Iphone gekregen zodat ik P en M kan bellen of smsen als er iets is, en ik kan op internet buiten het huis. Zaterdag ben ik in het huis gebleven en heb ik mijn kamer een beetje ingericht en in de avond een account aangemaakt op waarbenjij.nu. Toen ik even wat drinken ging pakken, waren P en M zwangerschaps yoga aan het doen, ik ging even kijken en deed daarna mee:), we hebben daarna gelijk een workout buikspieren gedaan van 15 min, daarna was ik super moe, dus ben mij bed in gegaan! Vanochtend werd ik wakker en P,M en C waren even weg, dus ik mijzelf klaar gemaakt voor deze dag en even wat gegeten. Ik zat even op mijn computer en M klopte of ik mee kwam doen aan een workout met squads,buikspieren,biceps,triceps,push ups en gewichten van 30 min. C deed een middagdutje. Daarna heb ik snel een douche genomen en ben ik met M een stukje gaan rijden voor het eerst hihi, het was een automaat en dat is zo veel beter! Hij liet mij de meeste dingen zien hier in Katy, waar ik het meeste heen zal rijden. Toen we thuis waren heb ik nog even wat foto's op mijn computer gezet en toen kwamen M en C mijn werkschema brengen, ik heb nog even met C op mijn bed gespeeld haha, hij vind al mjn spullen erg interresant! We hebben lekker met z'n 4e gegeten, en daarna heb ik samen met M, C in bad gedaan en heb weltrusten gezegd. Ik ben erg moe nu, dus ik ga zo slapen. Morgen hoef ik niet heel vroeg op te staan,maar we naar een outdoor, waar activiteiten voor kinderen zijn. Ik hoop dat het droog is,want eind deze middag begon het te regenen en kouder te worden brr. So goodnight everyone!

  • 04 Maart 2014 - 07:12

    Sandra Dullaart:

    he wijffie,superleuk zeg,hoe deze mensen jouw ,als n echt familielid opnemen!!
    Samantha ad yoga hahaha en ander eten natuurlijk? en n iphone??
    die krijg ik niet van mijn ""baas""hihihi
    hier in hoogvliet is t weer netzo onvoorspelbaar,dan weer koud en regen ,dan weer warm en zon!
    ben heel benieuwd naar jouw volgende ""belevenissen"" in dit grote avontuur!!
    veel liefs uit Hoogvliet v mij San xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Katy

Au pair in America

Een geweldige kans en een hele ervaring!

Recente Reisverslagen:

16 December 2014

Bijna 10 maanden

18 September 2014

7 maanden

01 Juni 2014

3 maanden

01 April 2014

5 weken

15 Maart 2014

Eerste 2 weken
Samantha

Au pair in America!

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 4324

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 24 Februari 2015

Au pair in America

02 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: