Eerste dagen in America. - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu Eerste dagen in America. - Reisverslag uit Katy, Verenigde Staten van Samantha Noord - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in America.

Door: Samantha

Blijf op de hoogte en volg Samantha

02 Maart 2014 | Verenigde Staten, Katy

Zondag eind van de middag kwam ik aan op het vliegveld van Newark. Ik had mijn bagage en ik kwam aan in de aankomsthal, maar er was nergens een bordje met Au pair of Samantha, dus de stress begon gelijk al bij mij haha. Toen ben ik even naar een balie gelopen en gevraagd wat ik kon doen. Ze belde au pair in America voor mij en zeiden dat ze er zo snel mogelijk aankwam en en dat ik kon wachten in de hal. Vervolgens was het al een half uur later en was er nog steeds niemand. Toen kwam Laura (een duits meisje) naar me toe en vroeg of ik ook van au pair was, dus we hebben samen nog een half uur gewacht en toen kwam er eindelijk iemand. We zijn opgehaald door een taxi en we gingen met z'n drieen verder ( Er was nog een Zweeds meisje). Aangekomen in het hotel na een uur rijden,konden we naar onze kamer. Ik kwam mijn kamer binnen en er was al een bed bezet, maar er was nog niemand. Ik ging rustig mijn spullen uitpakken en toen kwam Thais binnen (Brazilie), we hebben gepraat over onze familie en over ons leven. Ik ging nog even met Laura en Jasmine naar een winkel om wat spullen te kopen. Later in de middag kwam Rakel (Costarica) erbij, we hadden even gepraat en gingen naar het restaurant om te dineren. We waren met 16 meiden. Na het eten met ik met Rakel en Mayra (Costarica) naar het zwembad in het hotel gegaan, en hebben een beetje gerelaxed! Terug in de kamer hebben we nog even met onze familie en vrienden gepraat en geskyped en zijn gaan slapen,want we moesten weer vroeg opstaan. Maandag hadden we een dag les over het autorijden in USA. Nadat het was afgelopen ben ik met Thais,Rakel,Arianna and Mayra naar New York gegaan, we zijn naar Times Square geweest en hebben wat gegeten bij een Italiaans restaurant. We zijn terug gegaan met de metro,trein en taxi. Dat was ook weer eens een uitdaging haha. We waren best laat terug en de volgende ochtend moesten we al om 6.30am opstaan. Dinsdag was de eerste dag van de orientatie. We moesten bijna heel de dag ziiten en luisteren naar wat Jody te vertellen had, het had allemaal te maken met het leven in de USA. Die dag gingen we ook een New York tour doen met de meeste andere au pairs, in totaal waren we deze week met 112 au pairs. We gingen als eerst naar The Top Of The Rock, dat is het mooiste wat ik ook heb gezien! We konden over heeel New York uitkijken en het was zo gaaf! Daarna gingen we door naar Times Square, ik was daar die avond ervoor al dus had het al gezien, ben nog met Emma en Arianna naar de M

  • 02 Maart 2014 - 06:54

    Sandra Dullaart:

    Waanzinnig om dit te lezen.vanuit t verre Hoogvliet!
    Je maakt me n beetje jaloers hoor.hihihi
    Hou ons opde hoogte .lieverd.....dikke x en veel plezier
    In dit avontuur !! Gr San

  • 02 Maart 2014 - 08:49

    Iris:

    He samantha, wat goed van je!
    Je bent een kanjer.
    Fijn dat ik je zo kan volgen.
    Mats vroeg nog naar je toen we in de jumbo stonden.
    Geniet ervan en maak er wat van, maar ik maak mij daar geen zorgen over als ik dit lees!
    dikke kus!!!
    Iris

  • 02 Maart 2014 - 15:11

    Denise De Jong:

    Hallo Samantha,
    Je kent mij niet persoonlijk, maar ik ken je moeder wel ex collega Humanitas
    Ik vind het leuk om je te volgen en je avonturen te lezen.
    Heel veel plezier

    Denise de Jong

  • 06 Maart 2014 - 09:25

    Jolanda Drenth:

    Hoi Samantha,

    Leuk dat we je ook zo kunnen volgen, veel plezier

  • 02 April 2014 - 21:29

    Wina Van Den Nieuwendijk:

    Mooi verslag van een mooi begin, super gedaan Samantha verder alle goeds voor je daar. Gr Wina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Katy

Au pair in America

Een geweldige kans en een hele ervaring!

Recente Reisverslagen:

16 December 2014

Bijna 10 maanden

18 September 2014

7 maanden

01 Juni 2014

3 maanden

01 April 2014

5 weken

15 Maart 2014

Eerste 2 weken
Samantha

Au pair in America!

Actief sinds 02 Maart 2014
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 4321

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 24 Februari 2015

Au pair in America

02 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: